Loading...

HILANG DI PERANCIS : "Kami TAK SANGKA..TERGAMAK SAKINAH KELUAR BUAT BEGITU.."!! Akhirnya Terjawab..RAKAN SERUMAH DEDAHKAN PERBUATAN DAN PERKARA SEBENAR Dilakukan NUR SUHAILA DI PERANCIS





Sungai Petani: Pelajar Malaysia yang hilang di Paris sejak Jumaat lalu, Nur Sakinah Naim, 19, dilaporkan selamat dan sudah pulang ke bilik kediamannya di Perancis, tengah hari tadi.
Ibunya, Nor Halizah Ahmad, 43, berkata khabar gembira itu disampaikan wakil Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) yang datang ke rumahnya di sini, sebentar tadi.


Beliau berkata demikian kepada pemberita di rumahnya di Kampung Masjid, Tikam Batu di sini hari ini.
Harian Metro sebelum ini, melaporkan penuntut tahun pertama Institute University of Technologi (IUT) di Roanne, Perancis, dalam jurusan kejuruteraan kimia itu dikhuatiri hilang selepas keluar dari rumah sewanya bagi membeli makanan kucing sejak 23 September lalu.

Dia disedari tidak pulang oleh rakan serumahnya yang menunggu selama dua hari sebelum membuat laporan kepada Kedutaan Malaysia di Perancis.
Naim Awang, dan Nor Halizah dan suaminya, Naim Awang, 48, sepatutnya berlepas ke Perancis Sabtu ini, hasil tajaan Ketua UMNO Bahagian Sungai Petani bagi mengetahui kejadian yang menimpa anak perempuan mereka dengan lebih jelas.

SUMBER :hmetro online

Suka Post Di Atas?? SHARE ! LIKE PAGE KAMI Media Massa Silam Artikel Di Atas Adalah Hasil Perkongsian Dari Blog Yang Lain. Admin Tidak Akan Bertanggungjawab Sekiranya Pihak Pembaca Salah Erti Kandungan Artikel. Sila Rujuk Sumber Untuk Maklumat Lanjut.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.