Loading...
TR

(Video) Wanita 'kerjakan' murid perempuan yang enggan beri anaknya potong barisan


Seorang ibu tidak menunjukkan contoh yang baik untuk anak lelakinya apabila dia tergamak memukul kanak-kanak perempuan yang menghalang anaknya memotong barisan, lapor Shanghaiist

Dalam kejadian 19 April lalu di bandar Changsa, China, sekumpulan murid yang dijadualkan untuk menyertai lawatan sambil belajar beratur untuk menunggu giliran. 

Secara tiba-tiba wanita bertopi merah itu datang dan menyuruh anaknya memotong dari bahagian tengah barisan. 

Bagaimanapun, murid perempuan yang sedang beratur enggan membenarkan wanita itu berbuat demikian dan berlaku sedikit pertengkaran di antara mereka sebelum wanita itu berlalu pergi dengan anak lelakinya. 

Tidak berapa lama kemudian, wanita itu datang kembali dan terus menolak dan menendang murid perempuan berusia 9 tahun itu sebelum melarikan diri dari tempat kejadian. 

Menurut laporan Xiaoxiang Morning Post, kejadian itu memaksa guru menghubungi dan memaklumkan kejadian itu kepada ibu Meng Meng telah dipukul oleh ibu kepada rakannya. 


Difahamkan, ketika kejadian itu berlaku, Meng Meng berkata, "Jangan potong barisan, semua orang sedang beratur mengikut giliran masing-masing." katanya.

Kata ibunya lagi, Meng Meng juga trauma dengan kejadian itu. Ekoran itu, Ibunya meminta wanita yang memukul anaknya itu tampil dan memohon maaf. 

About Cite Malaya

Powered by Blogger.